Jo...

Jag vet att jag har misslyckats lite här, men det är meningen att det ska vara mer dramatiskt med vrylverna. Jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det och jag orkade väl inte riktigt få till det eftersom jag ville komma vidare med berättelsen, men jag grubblar vidare på vilka ändringar som krävs...
Just nu jobbar jag på nästa kapitel, som jag tänkte lite för mycket på när jag skrev det senaste. Mycket av fantasin gick åt till att planera fortsättningen - varför Kapitel 12 kanske inte blev så bra som det borde ha blivit...
Jag tror att jag undermedvetet undviker riktig spänning och svåra konflikter... mot min vilja!
Så är det ju också med hela berättelsen, att innan det riktigt blir klart det här, så är det fruktansvärt mycket som ska ändras. Jag har en lång lista med saker som inte blivit riktigt bra och måste ändras. Det här är ju trots allt ett definitivt första utlägg på alla kapitel...

Ska försöka uttrycka tydligt vad jag känner, framöver!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag hatar också att ändra :) Skit jobbigt, men måste ändå göras

Postat av: Olivia

Nu så har jag ändrat Kapitel 1.

Du får jätte gärna läsa den och säga vad du tycker om förändringen! :)

http://bloggendarjaglaggeruppminbok.blogg.se/2010/june/forsta-kapitlet.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0